Hollanda’da 4-1 mağlup olduğu AZ Alkmaar’la rövanşta 2-2 berabere kalarak son 16 play-off turunda UEFA Avrupa Ligi defterini kapatan Galatasaray’da gözler derbiye çevrildi. Sarı-kırmızılılar dev maç öncesi yeniden kenetlenme çabası içine girdi.
Haberin Devamıclass=’medyanet-inline-adv’>
Cim-Bom’da AZ Alkmaar maçındaki kötü futbola karşın derbide her şeyin farklı olacağı düşünülüyor. Teknik Direktör Okan Buruk karşılaşmadan sonra yöneticilerle bir değerlendirme toplantısı yaptı.
Buruk’un bu görüşmede, “Turu aslında ilk maçta kaybettik. 10 eksiğimiz vardı. 10 kişi kaldıktan sonra da farklı yenildik. Büyük üzüntü yaşıyorum ama derbide her şey çok farklı olacak. Kazanacağımıza inanıyorum” diye konuştuğu öğrenildi.
Sarı-kırmızılı teknik adamın derbi için ekibiyle beraber yoğun mesai harcadığı ve Fenerbahçe’yi detaylı olarak analiz ettiği belirlendi.
Galatasaraylı yöneticiler ise şampiyonluk yolunda büyük önem taşıyan derbiyi kazanacaklarını savundu. Sarı-kırmızılılar, “Oyuncularımız ve hocamız çok motive. Yaşanan gelişmeler onları daha da hırslandırdı. Biz yönetim olarak üzerimize düşeni yapacağız” diye konuştu.
Haber Kaynak : MILLIYET.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
UEFA’dan Dilan Deniz Gökçek’e görev
1930 kez okundu
2
Genç yıldız Yusuf Akçiçek için resmi adım atıldı
1352 kez okundu
3
Kocaelispor: 1 – MKE Ankaragücü: 1 | MAÇ SONUCU
1311 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1283 kez okundu
5
Galatasaray’da beklenen olmadı: Tam 15 isim geri dönüyor
1264 kez okundu