Norveç’te aldığı yenilgiyle Avrupa Ligi’nde tur şansını zora sokan Siyah-beyazlılar, Süper Lig’de pazartesi günü Adana Demirspor’a konuk olacak.

Norveç dönüşünde izin yapmayan Siyah-beyazlılar, Adana deplasmanı hazırlıklarına döndüğü gibi başladı.
Teknik direktör Serdar Topraktepe de oyuncularından Avrupa Ligi’ndeki yenilgiyi geride bırakıp Adana Demirspor maçına odaklanmalarını istedi.

Savunmadaki hatalara da dikkat çeken Topraktepe, bu sezon henüz kazanamayan Adana Demirspor karşısında tek hedeflerinin galibiyet olduğunu vurguladı.
Beşiktaş, Adana’da bu sezon deplasmandaki kötü gidişi de durdurmayı hedefliyor.

Siyah-beyazlılar, ligde deplasmanda 3 maçtır kazanamazken Galatasaray’a kaybedip Başakşehir ve Hatayspor ile berabere kaldı.
Beşiktaş, bu sezon ligde deplasmanda 7 maçta sadece 2 galibiyet alırken 4 beraberlik ve 1 yenilgi aldı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
UEFA’dan Dilan Deniz Gökçek’e görev
1919 kez okundu
2
Genç yıldız Yusuf Akçiçek için resmi adım atıldı
1343 kez okundu
3
Kocaelispor: 1 – MKE Ankaragücü: 1 | MAÇ SONUCU
1311 kez okundu
4
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1283 kez okundu
5
Galatasaray’da beklenen olmadı: Tam 15 isim geri dönüyor
1255 kez okundu