Zonguldak’ın Devrek ilçesinde iki köye bağlı 4 mahalle, gerçekleştirilen referandum sonucu belde belediyesine bağlandı.
Bılık ve Osmanbeyler köylerine bağlı toplam 4 mahalle sakini, belediye sınırlarına geçmek için imza topladı. Toplanan imzalar, İlçe Kaymakamlığına teslim edilmesinin ardından referandum kararı alındı.
Bılık köyünde tercihini yapmak için sandığa giden 207 seçmenin bulunduğu 3 mahallede 162 oy kullanıldı. Oylardan 156’sı “evet”, 4’ü ise “hayır” çıktı, 2 oy da geçersiz sayıldı.
Osmanbeyler köyüne bağlı Alduvaklar Mahallesi’ndeki referandumda ise 84 oy “evet”, 16 oy ise “hayır” çıkarken, 2 geçersiz oy sayıldı.
Böylece Saraçoğlu, Camallar, Çay ve Alduvaklar mahalleleri, Çaydeğirmeni Belediyesine bağlandı.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026SPOR
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8214 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5194 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5164 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3424 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2348 kez okundu